Sunday, April 05, 2009

Wedding Reception Munzir Fauzi & Fadhlina Ramli, Sabtu, 4hb April 2009

Semlm 4hb aku gi join amik gmbr kt sini



Utk majlis persandingan Mr. & Mrs. Munzir Fauzi & Fadhlina Ramli.
MZR merupakan senior semasa di UTM & Kelab Fotokreatif (KFK).
Antara org yg mengajar aku byk tentang bidang fotografi ini sbb ms 1st program dgn KFK iaitu Kelas Bimbingan 1 (KB1), org yg jd fasilitator utk group aku adalah MZR ini. Ms tu satu group dgn Dila, Aki etc.



Semasa bergerak ke arah suami tersayang =)



Yeah, kami telah disatukan or bersatu hehehe =D



Maju menuju ke hadapan dgn gembiranya =)



Sesi santap menyantap husband & wife




Don't tell anyone, okey =P



Kak Wani pun ada gak kerana yg bersanding itu yg lelaki nya member seKFK dan yg wanita nya member seAl-Irshad



Berposing istimewa utk para photographer



Sesi memotong kek tiga tingkat huhu =D



Ahli keluarga pihak wanita



Ahli keluarga pihak lelaki



Penyatuan antara dua keluarga



Antara org di belakang tabir - Juruvideo, Jurugambar & Jurusolek



Pengantin in action



Photographer in action





Antara weapon2 yg digunakan pd hari ini:
Canon VS Nikon
350D, 30D, 40D, 50D & video VS D200 & D60



The bride @ photographer in action



Kami yg turut menjayakan majlis kali ini



Bergambar bersama pasangan pengantin, MZR & ANA


5 comments:

athirah said...

Banyaknye gambar weddingggg..

Bile turn ko plak nie?? hehe..

Irwandi Sharif said...

tahniah bro bukan kepada ko mill tapi kepada munzir..selamat pengantin baru..naper kamera photographer tu semua hebat2..

Azmil said...

takper..tahniah kt aku lain kali ajer hahaha..

kamera diorg mmg hebat pun wei..terasa kerdil aku dgn equipment n ilmu photography yg aku ada nie huhu..

Azmil said...

turn aku? ntah bila la..lmbt lg kot huhu..mesti la tggu akak2 n abg2 dulu kn hehehe..

I'm LeGend said...

kajen, asik pic kawen org je.. bila ko plak nk jmput ak dtg kenduri ko ni?

wahai kajen ku yg kaya raya.. sila la blanja sayer!!!