Wednesday, February 11, 2009

Team Aku Menang Main Bowling

Mggu lps 8hb Feb 2009 (Ahad), aku ada close tournament anjuran Kelab Sukan Ann Joo Steel Berhad (company aku) kat Megalane, Megamal Pacific, Penang. Permainan dibahagikan kpd dua sesi sbb team byk sgt smpi 60 team & juga juz ada 55 lane jer tu pun kalo tk rosak la hehehe.. Satu team ada empat org. So sesi pagi ada 20 team dan sesi petang lak ada 40 team. Aku main tuk sesi pagi. Team aku diberi nama NoName dan disertai oleh Safwan, Kamarul, Nazmi & aku sendiri yg juga bertindak sbg manager pasukan. Dh lm gak aku tk main tournament bowling yg ada hadiah2 ni last aku main ms aku stil kt UTM dulu. So sesi pagi yg sepatutnya bermula pd pukul 10 pg ditunda ke 10.30 pg kerana byk team yg ahli-ahlinya dtg lewat. Biasa la pg kn mcm tk biasa lak korg2 tu bgn lewat pd hr cuti kn hehehe..Tp team aku smpi awal2 pg tau. Kul 9.30 pg dh ada kt lane kitaorg. Patutnya dok lane 23 & 24 tetapi terpaksa pindah ke lane 27 & 28 coz ada lane yg rosak lak. Kitaorg main 3 game ajer. So biasa2 ajer la. Abis main tuk game sesi pagi ni lbh krg kul 1.00 tgh hari. Total jatuhan pin team aku ialah 1531. So utk mengetahui keputusan akhir aku kena tggu la smpi ptg coz nk kena amik kira team yg main sesi ptg lak.

Sesi ptg game bermula kul 2.30 ptg setelah ditunda selama setengah jam disbbkan mslh2 yg tk dpt dielakkan. Aku pun lepak2 dgn kwn2 aku yg lain smbl2 tu amik gmbr gak coz pg td tk sempat amik gmbr sgt pun (kn aku main camner nk amik gmbr kn..tumpukan perhatian pada game hehehe..).

+ Antara Team Yang Bermain +

+ Sama Universiti (UTM) & Sama Fakulti (FKKKSA) +

+ Style Bermain Bowling. Mcm2 Gaya Pun Ada +

Permainan tuk sesi ptg ni abis dlm kul 6.00 ptg.

Stil kena menunggu lg coz nk tggu system calculate siapa pemenang2 nyer.

+ Proses Menentukan Sapa Yg Menang Sedang Dijalankan +

Lm gak la menunggu smpi naik mengantuk & bosan gak aku ni sbb dr pg dh ada kt situ huhu..

+ Peserta2 Yang Masih Setia Menunggu Keputusan (Yang Konfiden Menang Ajer Tggu Nie hehehe..) +

At last, smpi la upacara utk mengumumkan siapa pemenang2 utk tournament bowling ini berdasarkn kategori2 ini:

1) Team high series - Tempat pertama until kelima
2) Team high game - Tempat pertama until ketiga
3) Man high Series - Tempat pertama until ketiga
4) Man high game - Tempat pertama until ketiga
5) Woman high series - Tempat pertama until ketiga
6) Woman high game - Tempat pertama until ketiga

Aku tk menyangka yg team aku akan menang dua kategori sbb kitaorg sumer rs main cam truk gak la then main cam biasa2 ajer hehehe..Kitaorg dpt dua hadiah iaitu team high series tempat keempat dgn total ketiga-tiga game 1531 jatuhan pin & team high game tempat ketiga dgn game kedua 544 jatuhan pin. Hadiah yg kitaorg dpt ialah sampul surat yg berisi wang ringgit malaysia hehehe..Seronoknyer menang coz tk sia2 la kitaorg gi training walaupun tk slalu sgt. Hadiah tu lak leh la wat duit poket hehehe..

+ Team Yang Menang Ajer Nie +

+ Hadiah Yang Kitaorg Menang +

So next year, team NoName leh wat yg lg terbaik utk mendpt kedudukan yg lg best serta membaiki prestasi thn ini. Utk team2 yg lain yg menang tu tahniah diucapkan pd korg2 sumer yek. Utk team2 yg lain yg tk menang tu, leh la cuba nasib pd thn dpn yek tp kena lawan kami dulu la hehehe..Mari rmi2 join & memeriahkan acara bowling pd ms2 akan dtg, insyaAllah. Sebelum bersurai, kita bergambar dulu dgn yg mana masih lum blk lg huhu..

Apa2 pun, hari tu mmg enjoy la coz dpt kenal rmi staff Ann Joo coz kilang kitaorg rmi pekerja so nk kenal sumer org mmg tk dpt la. Last but not least, Majulah Sukan Untuk Ann Joo & Malaysia.

Tahniah Diucapkan Kepada Team NoName 2009. Mari Kita Berusaha Lagi Untuk Tahun Depan, 2010.
+ L-R : Nazmi, Safwan, Kamarul & Azmil +

2 comments:

Anonymous said...

Kira terer gak team ko, sure pakar semua ni, strike entah berapa kali semua ni

aku skill biasa2 je, tak reti spin pon

lama gak tak main, ada sebulan kot

tahniah bro, kira hilang tensen korang kerja

Anonymous said...

wait unitll next year...FINS will rule the ajis bowling game..hu..hu..hu...

silap r tak main betol2 ari tue..he..he..he...kami akan cari pengganti komando (mungkin dia dah tak mau main sbb dah kawen time tuh)...Leecha jom join team nie..tp first game kena mian btol2 la..jgn dok makan bola jer..