Thursday, January 29, 2009

My Blog Launch & Happy Birthday To Me


Selamat datang ke blog aku, azmil dot blogspot dot com.. Korg sumer leh panggil atau menggelar aku sbg AZMIL bleh MIER pun bleh..Url blog ni sebenarnya sudah lama pun didaftarkn tk silap aku thn 2004 or 2005 tp tiada apa2 post pun dr aku..Setelah sekian lama, seawal thn 2009 ni aku godek2 blk blog ni and juz decorate apa2 yg aku rs ptt buat ms ni utk blog nie..

Bersempene dgn launchingnyer blog aku hari ini, aku ingin mengucapkan selamat hari jadi @ selamat ulang tahun kelahiran @ hepi besday yg ke 25 thn kpd diri aku sendiri hehehe.. ;D :D Byk yg aku inginkan & impikan utk tahun 2009 ni sempena hari ini (29th) dan tahun ini (2009)..Diharapkan segala impian yg aku mahu kan tahun ni (2009) menjadi kenyataan, insyaAllah.. :)



Gmbr kt atas ni merupakan hadiah besday aku thn ini, 2009. Hadiah besday drpd diri sendiri utk diri sendiri gak :) Nk tggu org lain bg hadiah ntah kn ada ntah kn tidak kn..So beli sendiri jer la wei..Lg puas hati..Tul tak :D Kpd sesiapa yg tak tau apa benda alah ni, benda ni nama nyer speedlite @ flash canon type 580EX II..Utk spec & review lebih lanjut, klik jer kt link tu..


Gmbr ni lak hadiah besday aku thn lps, 29th Jan 2008..Ni kamera jenis Canon EOS 350D..Pun aku beli utk dihadiahkan kpd diri aku sendiri..Harga kedua2 brg ni dkt lbh krg sm jer..Tp aku tk ksh sgt dgn harga sbbnyer aku mmg minat dgn dunia fotografi yg mana telah diperkenalkan kpd diri aku ni sejak aku berumur 12 thn lg..Ms tu drjh 6 dpt result UPSR yg baik, so abah bg hadiah kamera compact filem jenis fujifilm..Ms tu penghujung thn 1996..

Aku berpuas hati dgn dua hadiah yg aku belikan utk diri aku sendiri nie hehehe..Sbb gmbr yg dihasilkn mmg best..Gabungan & kombinasi kombo dua alat ini menjadikan dunia fotografi aku semakin bercahaya & bersinar hehehe.. :) :D Nantikan aku akan upload hasil2 gmbr yg telah dishot baru2 ini..

Akhir kata buat masa ini utk semua yg surf blog aku ini..

:: SELAMAT DATANG KE AZMIL DOT BLOGSPOT DOT COM & SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN AKU YANG KE 25 TAHUN ::

7 comments:

wande-ful said...

wah..
sgt la detail ko jelaskan ttg hadiah ko yg membuatkan kejelesan aku membara2 nih...hehe

its good to have found the your truly passion...cm aku nih...tercari2 lagi..hehetaktau ape yg aku betul2 minat...(Selain wandi la)
hehe

btw....ko nyer chatbox kena block ngn TM...so takler nak chat kat situ..huhu

astig said...

wow dah "launch" blog tu... ayat tak tahan btul... and happy burfday to youuuu....

Anonymous said...

wah..buat launching blog lagik. syabas. selamat berusaha.wahahaha. selamat Ulang Tahun..selamat panjang umur n murah rezeki

Anonymous said...

dah nk masuk warga emas umo paksaudara aku neh upanyer....hahahhaha...jgn mare yer abg mier....nt mare2..sha xnak kasi gula2..hahhahahahaahh =p

Anonymous said...

dah nk masuk warga emas umo paksaudara aku neh upanyer....hahahhaha...jgn mare yer abg mier....nt mare2..sha xnak kasi gula2..hahhahahahaahh =p

Anonymous said...

ko kerja apa bro shift malam ni, pak guard ke?

Happy bestday to u, sambut sorang² yek, nape tak ajak si DIA sekali

hari jadi je terus buat blog yek

Azmil said...

bukan la..aku ni ada rupa pak guard ker hehehe?
aku kejer kilang..

thank you..

si dia jauh ke selatan la..
aku lak jauh di utara huhu..

biasa tu..best buat 1st entry besday sendri hehehe :D